Geplaatst: 13-03-2006 22:21
[51617] hallo ik zit met mijn handen in het haar ik heb een passat met een necam g3 installatie erin nu is het volgende probleem op getreden als ik de auto start loopt hij goed en zodra ik aan het gas kom loopt het toerental ineens op van 1000 naar 3 a 4000 toeren na een paar keer aan het gaspedaal hebben gezeten loopt hij weer normaal zet ik hem dan op benzine dan schommelt het toerental ineens van 1000 naar 3000 help mij astublieft (het is een 1800i type abs)