Geplaatst: 14-03-2006 22:59
[51709] Hallo
Wij hebben hier een renault kangoo die alleen in 5e versnelling wil of in neutraal alle andere vesnellingen niet.
Hebben aan zijkant deksel losgehaald , daar zit schakelas van 5e versnelling los, kun je zo naar buiten trekken .
Heeft iemand hier ervaring mee, lijkt alsof in schakelbediening iets los zit of afgebroken.
Bij voorbaat dank Jan