2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-05-2005 15:43
Deze auto geeft steeds fout code 1202 / brake release schakelaar
maar volgens mij zit di in de rembekrachtiger wie heeft daar ervaring mee?