blauwe rook bij stationair draaien 300d

14 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-05-2005 21:25

[31145] hallo

we hebben van een mercedes 300d de koppakking verv,wel veel moeite gehad met distributie op tijd zetten,nu rookt hij blauw met stationair draaien,met gas geven minder of bijna niet!