14 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-05-2005 21:25
[31145] hallo
we hebben van een mercedes 300d de koppakking verv,wel veel moeite gehad met distributie op tijd zetten,nu rookt hij blauw met stationair draaien,met gas geven minder of bijna niet!