Geplaatst: 10-05-2005 18:13
Problem bij de transit 2.5 d is dat hij erg veel is gaan gebruiken 1 op 5 bij normaal gebruik. Dit is hij gaan doen nadat hij spontaan is afgeslagen. Na 5minuten kon er weer gewoon gestart worden en loopt hij storings vrij , alleen dat verbruik is fors toegenomen. de pomp wordt elect. aangestuurd.Iemand een idee ? ( onderhoud is 100% filters riem e.d alles op tijd)