Geplaatst: 12-05-2005 23:38
[31333] Hallo,
Kan er iemand mij helpen aan meer info betreffende de werking e.d. van het FSI systeem van V.A.G. ? Ik ben bezig met een verslag over directe benzine inspuiting. Graag heb ik ook veel afbeeldingen en grafieken om te verwerken in mn verslag.
Alvast bedankt!!!
Gr. Remco