Geplaatst: 11-05-2005 9:29
[31217] Hallo
Ik heb hier een Opel corsa uit 1994 waarvan regelmatig de motor afslaat als hij goed warm is, hij loopt ook na een paar 10tal meter doorrollen wel weer maar dan gaat hij heel onregelmatig lopen en inhouden, als ik de motor codes via het dashboard uitlees geeft hij geen fout codes, het lampje gaat tijden het probleem ook niet branden..
Iemand een idee?
Martin