Geplaatst: 08-07-2006 22:31
[59558] Wij hebben hier een corsa c staan waarvan de moer van de oliepomp is logekomen ; de distributieriem is ook helemaal kapot gedraaid ;
weet er iemand of er verder nog schade zou zijn aan de motor ( kleppen enzo ) als de riem breekt
dank