moer oliepomp

3 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Y17DT
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-07-2006 22:31

[59558] Wij hebben hier een corsa c staan waarvan de moer van de oliepomp is logekomen ; de distributieriem is ook helemaal kapot gedraaid ;

weet er iemand of er verder nog schade zou zijn aan de motor ( kleppen enzo ) als de riem breekt

dank