2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-07-2006 21:01
[59951] Heb een corsa 1.5 td isuzu daar gaat bij warme motor het olie lampje van branden en knipperen
olie peil is goed zender werkt 180.000km iemand een idee ?
groeten Emiel