stroef schakelen

9 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2007 10:09

[81102] even een vraag heb de laatste tijd wat problemen met schakelen bij mijn mondeo pook gaat erg stroef met het inschakelen van versnellingen moet soms erg veel kracht uitoefenen

probleem doet zich niet altijd voor

iemand een idee hoe dit op te lossen

alvast bedankt arno