Geplaatst: 27-05-2007 10:09
[81102] even een vraag heb de laatste tijd wat problemen met schakelen bij mijn mondeo pook gaat erg stroef met het inschakelen van versnellingen moet soms erg veel kracht uitoefenen
probleem doet zich niet altijd voor
iemand een idee hoe dit op te lossen
alvast bedankt arno