Geplaatst: 29-05-2007 21:56
[81302]We hebben hier een M.B E 300 TD uit 1996, motor wil slecht aan(lucht in dieselleidingen). We hebben alle o-ringen van alle leidingen vervangen. Na lang starten gaat motor aan en loopt goed ook op toeren.(wel veel rook) Als we de pook in D of R zetten slaat de motor af. Dan weer lucht in de leidingen. Iemand bekent met dit probleem ???