Motor slaat af bij inschakelen automaat.

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
300 Turbo Diesel
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-05-2007 21:56

[81302]We hebben hier een M.B E 300 TD uit 1996, motor wil slecht aan(lucht in dieselleidingen). We hebben alle o-ringen van alle leidingen vervangen. Na lang starten gaat motor aan en loopt goed ook op toeren.(wel veel rook) Als we de pook in D of R zetten slaat de motor af. Dan weer lucht in de leidingen. Iemand bekent met dit probleem ???