Geplaatst: 30-05-2007 1:42
[81317]Bij aankoop van de auto (130.00km; 5 jaar geleden) is de distributie door de garage vervangen. Nu is de km stand 235.000 km en wil ik proberen zelf deze te vervangen. Heb MTS werktuigbouwkunde maar ben geen automonteur. Waar moet ik op letten en is deze klus te doen zonder brug?
Met vriendelijke groeten, Sjaak van Dijk.