Geplaatst: 18-07-2006 12:44
het volgende probleem: bij constante snelheid of optrekken houdt de motor af en toe in. Het lijkt alsof een bobine even niet meedoet. Testkast aangesloten, foutcode weergegeven: luchtmassameter spanning te laag. Kijk ik verder bij de data dan zie ik een hoogtecorrectie van ongeveer 25 procent. Lijkt me een beetje aan de hoge kant in Nederland. Luchtmassameter is van Hitachi (met 3-draads aansluiting). Zelf kan ik de relatie stotteren en luchtmassameter niet helemaal verklaren. Gevoelsmatig denk ik toch ook een beetje aan een bobine. Wie heeft dit ook meegemaakt en wil mij helpen.