Geplaatst: 24-06-2007 12:43
[82993]Ik heb hier een Renault Express 1900 diesel waarvan de distributieriem is geknapt.
Mijn vraag is zijn nu de kleppen krom en zo ja welke (waarsch. uitlaat)
Laat me even weten welke problemen ik tegen kan komen en waarom de riem geknapt kan zijn?
Bij voorbaat dank
Groeten Leo van Otten