Geplaatst: 05-10-2004 18:43
[18912] Ik ben aan het stoeien met een 323i uit 1998(e46), deze houd erg in en verbruikt zeer veel benzine.Ik heb de computer uitgelezen en deze geeft een storings code dat de klopsensoren niet werken.Deze hebben we vervangen en de storings code gewist maar hellaas hij blijft het zelfde doen en de storing komt ook weer terug.Als iemand een idee heeft graag!!