lawaai in 4x4

2 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-10-2005 19:52

[40148] frontera b 22dth

als je 4x4 inschakelt en vertrekt , dan hoor je een lawaai en davering van de wagen . Ook kan je de 4x4 niet uitschakelen ( lampje knippert ) . Enkel als je draait dan schakelt hij uit .

Ik heb de shift on the fly al getest en deze is oké .

MIJN VRAAG IS : als je via de shift on the fly de voorst cardans verbind , moeten de 2 wielen dan draaien ? Normaal wel denk ik . OLIE is oké in de pon .

WIE KAN MIJ HELPEN ?

Dank