Geplaatst: 16-10-2005 18:39
goedendag PC leden. Ik heb 2 vraagjes over een 1998 Felicia met 1.3i motor.
1) Stationair bij warme motor is nogal laag, waardoor de motor nogal wat trillingen doorgeeft aan de auto. Hoe dit het beste op te lossen?
2) Onder het rijden lijkt het alsof je de kleppen iets hoort tikken. Zijn deze stelbaar en zo ja wat zijn de afstelwaarden?
Ik hoor het graag. Een aantal dingen heb ik al gelezen her en der dus ben benieuwd wie de gouden tip(s) heeft.