olie lampje begint te branden boven 2000tpm

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 mpi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-07-2006 21:31

[60405] Hallo,

Ik heb hier een vw lupo, met een 1.4mpi motor,

Als de motor warm is en je trekt even wat verder door in toeren, dan begint het olie lampje te branden/knipperen?

als je de motor gewoon stationair laat draaien dan gaat hij niet aan,ook als je rustig rijdt is er geen probleem??

Wie kan mij hiermee verder helpen?

B.v.d. pieter de jager