Geplaatst: 28-06-2007 14:14
[83310]Klant heeft als klacht een "overdruk""gevoel in de oren had hiervoor Passat tdi van 2003 en geen last,gecontroleerd o,a de "flapjes" bij de a bumper,interieurfilter enz. volgens klant ook al last bij stilstaande auto met draaiende motor en bij snelheden 120/140 km/u.
Wie is bekend met dit probleem?
Groeten Easge.