Geplaatst: 22-10-2005 11:34
[40806] Betreft een Corsa Z1.2XE.De auto start wel maar slaat aan en direkt weer af.Het motormanagement lampje knippert dan tesamen met het oliedruklampje en afwisselend ook nog het storingslampje.Na een paar keer proberen (ook zetten we hem weleens in de 1e versnelling) kan hij dan plotseling wel doorlopen.
Maar als we de auto bv op kontakt zetten , dan gaan na een minuut ofzo weer die lampjes op het dashboard knipperen en ook onder de motorkap gaat dan een relais (of misschien is het wel stelmotor)continu in en uitschakelen.
Auto is net uit de lease binengekomen, dus weten we niet of dit probleem er al in zat of dat het toeval is dat hij dit nu doet.Denken dat er iets mist in de communicatie met dashboard en contactslot offzo, maar geeft geen foutkodes, dus is moeilijk zoeken.
Wie weet hiier meer van??