Geplaatst: 29-07-2006 8:17
deze auto is afgeslagen en sinds dien draait hij wel rond maar slaat niet meer aan klant heeft een geluid gehoord en toen stopte de auto er mee motor draait normaal rond op dit moment geen raar geluid of dat er geen compressie is of wat dan ook iemand dit aleens meegemaakt????
alvast bedankt voor het mee denken