ernstig vermogensverlies

6 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2005 20:14

[41045] Collega's,

We hebben een transit 280s 100 Pk, tddi binnen. Deze wagen levert onvoldoende vermogen in 3de, 4de en 5de versnelling. De maximum snelheid wordt ook niet meer bereikt (loopt ongeveer 100 km/h) Wds geeft geen foutcodes, maar de turbodruk (gemeten via WDS) blijkt ons aan de lage kant. De rubberdarmen (naar turbo en intercooler)hebben we reeds gedemonteerd en daar is geen beschadiging te vinden. Ook de Map-sensor werd reeds gewisseld zonder resultaat. Heeft er iemand dit probleem al eens voorgehad? Alvast bedankt voor jullie reacties.