Geplaatst: 26-10-2005 12:05
Heb hier een Opel Senator C30SE die slaat niet aan als die warm is. Krijgt geen brandstof en geen vonk. Brandstofpomprelais... Niet dus is vervangen en ECU is doorgemeten allemaal goed bekabeling ook. Iemand nog suggesties waar ik verder kan zoeken.