HELP!!! niet meer willen lopen?

6 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
155
Type
155
Onderwerp
Starten / niet aanslaan
Motorcode
1.7
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2006 10:42

De auto is lopend weggezet heeft 2 maanden stilgestaan en wil niet meer lopen.De bdp sensor is heel heb ook nieuwe ontstekings module geprobeerd. de auto geeft geen vonk en ook geen benzine. de benzine pomp is ook heel.ik weet dat dit type auto veel problemen heeft met de module en bobine maar in dat geval loopt de auto nog wel.dit is nu dus niet het geval.de relays van benzine pomp en hoofdrelay zijn ook goed ze schakelen en geven ook stroom door. Wie kan mij helpen zie door de bomen het bos niet meer.