Geplaatst: 29-10-2005 18:16
[41305] Weet er soms iemand wat je moet doen om een fabrieksbezoek te doen bij Opel in Antwerpen ? Ik zag onlangs een folder liggen maar daar staat nie meer informatie hoe je kan inschrijven . Het gaat over de band van de nieuwe astra te bezichtigen .
DANK