Dashbordverlichting

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-10-2004 22:21

[19015] Hoe krijg ik combiklok uit het dashbord? (Heb kapjes al wel los) Moet het stuur er af of is er een truukje?

Of kan ik zo (achter langs) de lampjes vervangen?

Het is een analoog dashbord! Transporter T4

Alvast bedankt Ab