7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-10-2004 20:00
[19094] kan iemand mij duidelijk maken waar het relais van de claxon zit bij mijn mazda 121 DA type (model voor het bolhoedje)