Geplaatst: 03-07-2007 18:40
[83693]Hallo ,
Ik ben hier met een corsa bezig waarbij het storingslampje brande, egr klep wordt bij het uitlezen aangegeven.
Bougie`s zijn vervangen
gasklep gereinigd en in basisstand gezet
reinigings middel in de tank gedaan
verder loopt de auto wel goed, af en toe blijft het toerental wat hoog hangen vind ik persoonlijk maar dat is dus niet de klacht.
Is het nou een kwestie van de egr reiningen ?
En waar zit deze bij deze moter ?
Misschien iemand eerder gehad ?
alvast bedankt voor het meedenken
Met vr grt S