storing egr

2 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
1.0 3 cilinder
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2007 18:40

[83693]Hallo ,

Ik ben hier met een corsa bezig waarbij het storingslampje brande, egr klep wordt bij het uitlezen aangegeven.

Bougie`s zijn vervangen
gasklep gereinigd en in basisstand gezet
reinigings middel in de tank gedaan

verder loopt de auto wel goed, af en toe blijft het toerental wat hoog hangen vind ik persoonlijk maar dat is dus niet de klacht.

Is het nou een kwestie van de egr reiningen ?

En waar zit deze bij deze moter ?

Misschien iemand eerder gehad ?

alvast bedankt voor het meedenken

Met vr grt S