abs lampje brand

3 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
x2.2se
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-07-2007 8:55

[84238]Wij hebben hier een opel frontera staan met een brandend abs-lampje, bij dealer uitlaten lezen maar gaf geen storing in het abs-systeem aan!
abs sensoren door gemeten maar meten niks geks.
Heeft iemand hier ervaring mee? weet iemand of er vaak wat kapot kan gaan bij deze systemen??
vrg. michel

Geachte heren, bedankt voor uw reacties, probleem gevonden, was een draad breuk in de sensordraad!! Had hem over het hoofd gezien, stom van me.

Nogmaals bedankt, groeten michel