Geplaatst: 04-08-2006 14:23
[61189] hallo collega,s
bij een mazda tribute zit op de aandrijfaskop de ring voor de abs sensor
deze willen weleens breken waardoor sensor bij gewoon remmen al de abs in werking zet
probleem is er zijn geen losse ringen voor
bij deze auto zij er 2 gescheurd en 2 gebroken
oplossing volgens importeur voor 2 nieuwe askoppen a 320 euri p s
achter as compleet a 878 euri ps
hier wordt je echt niet vrolijk van.
kan iemand hier wat mee
gr hansie b