Geplaatst: 04-08-2006 18:03
als bij deze auto de sensor voor de buiten temp op het insrumentenpaneel een hogere waarde aangeeft dan
17 graden en de motor is warm loopt de erg slecht statsionair hij schud erg . word er een temp lager aangegeven op het instrumentenpanaal is er niets aan de hand.
word deze buiten temp waarde ook nog ergens voor gebruikt bv als het vriest (glad wegdek) dat de ecu vermogen weg neemt.
we hebben de auto uitgelezen er zijn geen foutcodes aanwezig.