Geplaatst: 16-10-2004 19:23
[19417] Motor slaat stationair soms spontaan af. Starten en weer lopen. Houdt regelmatig ook in en begint dan bereoerd te lopen en slecht te trekken.. Hall-gever, rotor en kap reeds vervangen. Uitlaatgaswaarden zijn ok. CO 0, HC 50, CO2 14 % O2 1, en lambda 1. Ideeen?