Geplaatst: 18-10-2004 17:58
[19499] he hallo
wie kan mij een elektries schema bezorgen van een vito 112cdi
want ik wil er een navigatie systeem inbouwen en moet daar de km-teller op aan sluiten, maar kan ik er gewoon een draad treken van uit de km-teller naar de navigatie.