Geplaatst: 20-10-2004 13:40
[19592] geachte heren,
Ik heb een polo diesel van een klant, basic diesel geen sdi oid van 99, deze auto loopt prima echter als ie koud is start ie op 2 a 3 cilinders en klappert de hele auto erover, zodra ie loopt draait ia als een tierelier. normaal verbruik, geen olieverbruik.
Gloeiers vernieuwd geen verschil, uiteraard zal de brandstofpomp wel stuk zijn, heb ik al vaker gehoord bij deze dingen, wie weet r meer van? bij voorbaat dank..