Geplaatst: 12-08-2006 11:33
[61699] Heb een probleem met de verstuiver van 1e cilinder. Compressielekkage langs de verstuiver. Al 2 x gereinigd waarvan 1x met speciaal gereedschap van Mercedes(dat ging perfect en raakvlakken waren echt weer als nieuw). Echter na een paar duizend kilometer weer hetzelfde probleem met dezelfde verstuiver. Nu lijkt het mij dat de verstuiver niet hard genoeg wordt aangedrukt maar ik weet ook via deze site dat probleem wel vaker voorkomt. Heeft iemand een tip?.