Geplaatst: 20-07-2007 22:41
Hallo,geluid in distributieketting bij warme motor,andere motorolie en toevoegingen geven enkele verbeteringen
Maar dit is dus duidelijk weer een lapmiddel.Nu wil ik de,spanner en ketting vervangen. Als ik dat zo bekijk is dat geen snelleklus !!
Heeft iemand ervaring met het eventueel doortrekken van een nieuwe ketting? De spanner kan ik zo van buiten vervangen.En is de ketting aan een stuk of met een schakel?
Komt het ook vaker voor dat de geleiders verslijten ? (anders moet toch de zijdeksel los).
Volgens kluwer moet de zijdeksel los.maar ik wilde het zo eens proberen (spaart tijd en geld(is nl een inruiler)
Oja,agila 3 cilnder bwj 2001 105000km
alvast bedankt voor eventueel advies,