Geplaatst: 22-07-2007 21:34
[84864]wie kan mij helpen ik moeteen koppeling vervangen nu zit het druklager vast aan de druk groep hoe krijg ik bij het monteren de gafel weer goed op zij n plaats dit is een trekkoppeling bij het demonteren kreeg ik de bak er moeilijk uit met wat geweld brak er een lip van het druk lager waarmee de gafel vast zit graag u reaktie moet hier maandag weer mee verder