Geplaatst: 23-07-2007 16:39
beste heren
de multieriem van deze auto blijft klapperen op het brede stuk tussen stuurpomp en dynamo.
en geeft hierdoor tussen stationair en 1000 toeren een iritant ronkend geluid.
spanner + steun + looprol reeds vervangen. stuurpomp vervangen. en morgen gaat de dynamo er ook tussen uit voor een gereviseerde maar ben nog niet zeker of dit er dan uit is.
motor heeft 223500 km. gelopen, distributie is gedaan bij 189000 km.
heeft iemand nog een idee?
dank,dan.
p.s. het is een gewone dynamo, zonder vrijloop.