schudden 1'ste versnelling

4 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-11-2005 22:01

[41614] hoi, ik heb een nieuwe corsa gekocht ,1.2 swing bj 1991 ,

ik kan niet normaal met de eerste versnelling optrekken, zodra ik de koppleing loslaar begint hij te bonken en te schudden , ook al geef ik veel gas, of geen gas, tis een 4bak, met de tweede versnelling optrekken gaat beter...wat kan het zijn? kapotte versnellingsbak???