Geplaatst: 02-11-2005 22:01
[41614] hoi, ik heb een nieuwe corsa gekocht ,1.2 swing bj 1991 ,
ik kan niet normaal met de eerste versnelling optrekken, zodra ik de koppleing loslaar begint hij te bonken en te schudden , ook al geef ik veel gas, of geen gas, tis een 4bak, met de tweede versnelling optrekken gaat beter...wat kan het zijn? kapotte versnellingsbak???