2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-11-2005 20:02
[41737] mijn transit type 1.7ld 66kw bouwjaar 2000 heeft geen vermogen,dikwijls gaat het lichtje van de gloeiboegie's onderweg aan en dat trekt hij nog minder.heeft iemand een tip.
alvast bedankt.