Geplaatst: 05-11-2005 17:07
Hoi
ik heb hier een h100 staan waar ik een andere 4cilinder zuiger in heb gezet
en na compleet afbouwen liep hij perfect
ben net wezen rijden en nu hoor je een tik die met het toerental mee gaat
en als ik de olie dop eraf haal dan wordt daar ook gas uitgeblazen
heeft iemand een idee
gr,kobus