Geplaatst: 15-06-2006 19:12
[58152] mijn bus heeft een koprevisie gehad en produceerd sinds dien een bij geluid. als de motor belast word op gas is er niet zoveel aan de hand. je hoord het heel licht, maar als hij op benzine rijdt begind hij erg te wringen/kraken wat zou dit kunnen zijn......
hij loopt verder erg mooi
is dit type ook uit te lezen....
gr tim