Geplaatst: 16-06-2006 11:52
[58194] Beste mede-Alfisten,
Een week geleden begon mijn blok te tikken.
Het bleek een drijfstanglager te zijn.
Nu is mijn vraag: Komt dit euvel vaker voor bij de 2.0 TS motoren en zoja, waar komt dit dan door meestal?
Ben momenteel bezig met de krukas eruit te halen en naar een revisie bedrijf te brengen.
groetjes,
Dennis