156 TS 2.0 kapot drijfstanglager!!

10 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 TS 16V 114kW
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2006 11:52

[58194] Beste mede-Alfisten,

Een week geleden begon mijn blok te tikken.

Het bleek een drijfstanglager te zijn.

Nu is mijn vraag: Komt dit euvel vaker voor bij de 2.0 TS motoren en zoja, waar komt dit dan door meestal?

Ben momenteel bezig met de krukas eruit te halen en naar een revisie bedrijf te brengen.

groetjes,

Dennis