Geplaatst: 23-10-2004 22:28
[19750] Auto reageert niet tijdens gasgeven terwijl keuzehandle in "D" staat. Vermoedelijk iets met duwband in bak. Het probleem is af en toe. Bak maakt geen lawaai. Helpt verversen hier nog aan? Of is hier iets aan af te stellen?