Geplaatst: 25-10-2004 0:12
[19797] De Vito wil niet aanslaan het gloeisysteem werkt
Tijdens starten komt er brandstof uit de opvoerpomp
Op de brandstofpomp zit een klep met een electrische aansluiting
met 6 pennetjes en vast met een breekbout
Kan dat iets met ewen startonderbreker te maken hebben
Er is een gewone sleutel bij en ook geen afstandbediening
Het ziet er origineel uit
Bouwjaar weet ik niet precies
Heeft iemand een schema hoe je die klep moet aansturen?