nietaanslaan Vito 108

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2004 0:12

[19797] De Vito wil niet aanslaan het gloeisysteem werkt

Tijdens starten komt er brandstof uit de opvoerpomp

Op de brandstofpomp zit een klep met een electrische aansluiting

met 6 pennetjes en vast met een breekbout

Kan dat iets met ewen startonderbreker te maken hebben

Er is een gewone sleutel bij en ook geen afstandbediening

Het ziet er origineel uit

Bouwjaar weet ik niet precies

Heeft iemand een schema hoe je die klep moet aansturen?