mazda doet niets meer.

2 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2004 16:29

[19820] Wij hebben bij een mazda 323 sedan 2.0 DITD de distributieriem en spanrol vervangen. Tijdens de daarop volgende proefrit ging de motor plotseling hard stationair lopen. Vervolgens hebben wij de motor uitgezet waarna deze nog even door bleef lopen. Vervolgens deed de auto niets meer. We hebben alles gecontroleerd maar de distributieriem was correct gemonteerd. De mazda is uitgelezen en ook daar kwamen geen rare dingen tevoorschijn. Wat duidelijk is is dat de motor geen brandstof krijgt. Herkent u dit probleem??