Geplaatst: 26-10-2004 20:41
[19895] hoi collega's ,
hier een probleem waar ik en mijn collega's geen raad meer op weet ,
doblo 1.9JTD is stil gevallen en start niet meer .
volgende testen en metingen zijn reeds gebeurt,lage en hoge brandstof druk , bedrading naar en van de injectie centrale en de centrale zelf , klep op diezelfilter , distributie , fase sensor , bdp sensor , injectoren en common rail en ja we hebben de diesel reeds gecontroleer en reeds met een externe aanvoerbron geprobeerd.
heeft iemand een soort gelijk probleem als eens gehad en zo ja wat was de oplossing?
een radeloze TEC