Geplaatst: 29-07-2007 20:58
[85338]na het kapot lopen van het oude blok hebben we een blok uit een golf gtd uit '98 gepakt.
omdat deze aansluitingen van die nieuwe pomp niet overeen kwamen met die kabelboom van de auto hebben we deze vervangen door de oude pomp uit '93
nu is het probleem dat deze ten alle tijden perfect start maar deze rookt en geen power heeft.
ook heb ik het idee dat de turbo nu ook niets doet.
het nieuwe blok heeft 210d gelopen.
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?