5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-08-2007 15:14
[85949]Heeft er iemand ervaring met chip - tuning van een transit model 2007, dus de nieuwe 2,2 TDCi motor ?
bij mijn weten zijn de 85, 115 en 130 pk motoren alemaal gelijk, alleen anders afgesteld ( of niet ? )
fré