Geplaatst: 22-06-2006 10:26
Heb hier een Slk van 1999 staan een 200 zonder compressor, en als deze 's morgens of 's avonds gestart wordt nadat hij een paar uur heeft stilgestaan, staat hij daar echt te sputteren alsof er maar 2 cilinders werken.
Eens hij een stukje gereden heeft is het voorbij.
Ook inhalen op een autostrade is een probleem, dan gaat hij inhouden en dan ineens doorrijden.
Wat kan dit toch zijn?
Groetjes